Garanciális feltételek
GARANCIA, REKLAMÁCIÓ KEZELÉSE:
A gyorsabb garanciális ügyintézés érdekében egyszerűbb, ha meghibásodáskor a gyártóval, vagy a garancialevelen szereplő szervizek egyikével veszed fel a kapcsolatot a további teendők miatt, de az érvényben lévő jogszabályok szerint rajtunk keresztül is intézheted a garancia érvényesítését. Ilyenkor mi is a garancialevél szerint illetékes szervizhez küldjük be bevizsgálásra a terméket, a köztes adminisztrációs teendők miatt az ügyintézés jellemzően 2-3 héttel tovább tart.
A visszaküldeni kívánt termékeket székhelyünkön (2030 Érd, Szigetvári utca 50.) várjuk postai úton. Azt javasoljuk, hogy minden csomagot ajánlott küldeményként adj fel, mert a csomag esetleges eltűnése esetén az ebből adódó károkért felelősséget nem tudunk vállalni. Az utánvétellel feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni, az ilyen csomagokat automatikusan visszaküldjük a feladónak. Meghibásodott termék visszaküldésekor a felmerülő postaköltség minden esetben a vásárlót terheli, a bevizsgálást követően a cserekészülék szállítási költségét cégünk fizeti.
Visszaküldéskor kérjük ügyelj rá, hogy a termék minden tartozékát és kézikönyvét is tartalmazza a csomag. Kertészeti eszközök visszaküldése előtt tisztítsd meg a terméket, ellenkező esetben a gyártó tisztítási díjat számíthat fel a javítás előtt. A terméket mindig gondosan csomagold be, hogy ne sérüljön meg a visszaszállítás alatt. Ezek figyelmen kívül hagyásából keletkezett károkért felelősséget vállalni nem tudunk, az így felmerülő költségek a vásárlót terhelik.
Abban az esetben, ha a garanciát a hivatalos szerviz helyett rajtunk keresztül szeretnéd érvényesíteni, kérjük a termék mellé csatolj egy kitöltött reklamációs adatlapot is, melyet innen tölthetsz le. A reklamációs lap nélkül a garanciális ügyintézés nagyságrendekkel tovább tarthat.
A kibővített garanciákról
Sok esetben találkozhatsz olyan ajánlatokkal, hogy a gyártó valamilyen feltétel szerint, például egy nála történő termékregisztrációért cserébe extra garanciát vállal a termékére. Ezek a gyártó által a törvényi kötelezettségeken felül biztosított extra kényelmi szolgáltatások, melyet minden gyártó a maga belátása szerint ajánlhat fel a vásárlóknak. Ha a meghibásodás már a törvény által előírt határidőn túl, de a gyártó által vállalt extra garancia ideje alatt történik, akkor garanciális igényeidet kizárólag a gyártó által biztosított szerviznél érvényesítheted annak megfelelően, ahogy a gyártóval megállapodtatok.
![]() | Utángyártott nyomtató-kellékanyagok: Ezen termékek garanciális cseréjét mi végezzük, ezért reklamáció esetén hozzánk kell elküldened a terméket. A termék visszapostázása minden esetben a vásárló feladata és költsége, jogos reklamáció esetén a cseretermék kiküldésének költségét átvállaljuk. Nem jogos reklamáció esetén az érvényben lévő szállítási díjaink előzetes megfizetése után áll módunkban a terméket visszaszolgáltatni, ilyenkor a termékkel elküldjük az importőr által kiállított hivatalos szakvéleményt is a garancia elutasításának indoklásával. Nem számít garanciális problémának, ha a kellékanyagot a nyomtató üresnek látja, de a nyomtatás ettől függetlenül működik. |
![]() | HP nyomtatók és kellékanyagok A legkényelmesebb garanciális ügyintézés érdekében fordulj direktben a HP ügyfélszolgálatához: Hibabejelentés: +3612354799 Adategyeztetés után a HP díjmentesen cseréli neked a hibás kellékanyagokat. |
![]() | Brother nyomtatók és kellékanyagok Szerviz elérhetősége: AllinTechnik Brother Szerviz Kft 1119 Budapest Etele út 59-61 Telefonszám: +0612031023 |
![]() | Epson nyomtatók és kellékanyagok Márkaképviselet elérhetősége: Epson Magyarország 1117 Budapest Infopark sétány 1 Telefonszám: +3615779932 Epson hivatalos szerviz kereső: https://www.epson.hu/support#find_repair_center |
![]() | Samsung nyomtatók és kellékanyagok Szerviz elérhetősége: Entegro Kft 1117 Budapest Prielle Kornélia utca 4 Telefonszám: +3613710270 |
További gyártó partnereink szerviz elérhetőségei:
Daewoo
Fixit Hungary Kft.
3526 Miskolc, Zsolcai kapu 9-11/49
Telefonszám: +3646503922
Einhell
Einhell Hungária Kft.
2092 Budakeszi, Budaörsi utca 2749/2.
Telefonszám: +3623920740
Weboldal: Einhell szerviz
ETA
Árvai Háztartásigép Szerviz és Kereskedelmi Kft.
1181 Budapest, Reviczky Gyula u. 59.
Telefonszám: +36703642697
GoGen
Árvai Háztartásigép Szerviz és Kereskedelmi Kft.
1181 Budapest, Reviczky Gyula u. 59.
Telefonszám: +36703642697
Hauser
S.E.C Kft.
1142 Budapest, Tengerszem utca 29.
Telefonszám: +361-422-1545
Hecht
Hecht Hungary Kft.
1214 Budapest, II. Rákóczi Ferenc út 323/B
Telefonszám: +3614454094
Weboldal: Hecht panaszkezelés
Hyundai
Árvai Háztartásigép Szerviz és Kereskedelmi Kft.
1181 Budapest, Reviczky Gyula u. 59.
Telefonszám: +36703642697
JVC
Árvai Háztartásigép Szerviz és Kereskedelmi Kft.
1181 Budapest, Reviczky Gyula u. 59.
Telefonszám: +36703642697
Laica
KÉSZ Elektronic Szaküzlet és Szerviz
1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 136.
Telefonszám: +06203358978
Weboldal: Laica hibabejelentő
Megjegyzés: Az általunk forgalmazott Laica termékek magyar forrásból származnak, ezért a Laica külföldi forrásokra vonatkozó szigorításai a tőlünk vásárolt termékekre nem vonatkoznak.
lamart
FAST Hungary Kft
2314 Szigetszentmiklós, Kántor utca 10.
Telefonszám: +3623330830 (hétköznapokon 9:00 és 16:00 között elérhető)
Weboldal: lamart szerviz
Orion
Flag Kft.
1083 Budapest, Práter utca 51.
Telefonszám: +3612100344
Weboldal: Orion szerviz
Philips
Ha a vásárolt termék a Philips által válalt garancia ideje alatt meghibásodik, van lehetőség a termék díjmentes cseréjére a gyártón keresztül. Ha a hibás terméked még garanciális, vedd fel a kapcsolatot a gyártóval a +361-700-8058 telefonszámon.
Garancián túli javítás esetén:
Szerviz Kft.
1117 Budapest, Karinthy Frigyes út 15.
Telefonszám: +3612096052
Weboldal: Philips szerviz
Sharp
Hírös Elektro Wing Kft.
6000 Kecskemét
Telefonszám: +36706279222 (hétköznapokon 9:00 és 17:00 között elérhető)
Weboldal: Sharp szerviz
Sencor
FAST Hungary Kft
2314 Szigetszentmiklós, Kántor utca 10.
Telefonszám: +3623330830 (hétköznapokon 9:00 és 16:00 között elérhető)
Weboldal: Sencor szerviz
Yenkee
FAST Hungary Kft
2314 Szigetszentmiklós, Kántor utca 10.
Telefonszám: +3623330830 (hétköznapokon 9:00 és 16:00 között elérhető)
Weboldal: Yenkee szerviz