Garanciális feltételek

GARANCIA, REKLAMÁCIÓ KEZELÉSE:



A visszaküldeni kívánt termékeket székhelyünkön (2030 Érd, Szigetvári utca 50.) várjuk postai úton. Azt javasoljuk, hogy minden csomagot ajánlott küldeményként adj fel, mert a csomag esetleges eltűnése esetén az ebből adódó károkért felelősséget nem tudunk vállalni. Az utánvétellel feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni, az ilyen csomagokat automatikusan visszaküldjük a feladónak.

Utángyártott nyomtató-kellékanyagok:
Ezen termékek garanciális cseréjét mi végezzük, ezért reklamáció esetén hozzánk kell elküldened a terméket. A termék visszapostázása minden esetben a vásárló feladata és költsége, jogos reklamáció esetén a cseretermék kiküldésének költségét átvállaljuk. Nem jogos reklamáció esetén az érvényben lévő szállítási díjaink előzetes megfizetése után áll módunkban a terméket visszaszolgáltatni, ilyenkor a termékkel elküldjük az importőr által kiállított hivatalos szakvéleményt is a garancia elutasításának indoklásával. Nem számít garanciális problémának, ha a kellékanyagot a nyomtató üresnek látja, de a nyomtatás ettől függetlenül működik.
HP nyomtatók és kellékanyagok
Hibabejelentés: +3612354799
Reklamáció esetén a garanciális ügyintézésben kizárólag a HP márkaképviselet tud segíteni, így HP termékeket nem áll módunkban garanciális ügyintézésre átvenni.
Brother nyomtatók és kellékanyagok
Szerviz elérhetősége:
AllinTechnik Brother Szerviz Kft
1119 Budapest Etele út 59-61
Telefonszám: +0612031023
Epson nyomtatók és kellékanyagok
Márkaképviselet elérhetősége:
Epson Magyarország
1117 Budapest Infopark sétány 1
Telefonszám: +3615779932
Epson hivatalos szerviz kereső:
https://www.epson.hu/support#find_repair_center
Samsung nyomtatók és kellékanyagok
Szerviz elérhetősége:
Entegro Kft
1117 Budapest Prielle Kornélia utca 4
Telefonszám: +3613710270